Dobrý den,

jsem  pacientka Vašeho urgentního příjmu, velmi rozmazlená, neukázněná a až příliš častá, a právě proto bych ráda projevila svůj názor.

Jako učitelka vím, že když pedagog odvádí práci tak, jak má, nikdo si toho nevšimne, ale běda, když dojde k problému, v tu chvíli je viníkem

všeho učitel, bude to tak i ve zdravotnictví. Málokdo si uvědomí, že i zdravotník je také jen člověk a za mnohými "neúspěchy" je třeba 

vidět i vliv neovlivnitelného - Vyšší moc. 

Vím, jak jsem  ráda, když se občas ozve rodič a pochválí naši práci prostě proto, že se mu zdá dobrá. Tak se zachovám stejně.

Ráda bych vyjádřila poděkování a úctu všem lékařům a sestřičkám, s nimiž přicházím na pohotovosti v chebské nemocnici do kontaktu. 

Vždy vidím usměvavé a vstřícné lidi, kteří dělají to, co mají. Vnímám snahu a ochotu pomoci. Dokonce i smysl pro humor:-). 

Já jsem především vděčná pacientka a ráda bych vděčnost vyjádřila tímto svým textem. Je to tedy málo, ale víc neumím. Už jsem jednou psala, 

ale pochval není nikdy dost, zejména  když jsou zasloužené.

Děkuji

B. M.

 Snažila jsem se tento e-mail poslat vedení nemocnice, ale nedaří se mi najít kontakt, přepošlete to prosím na nějaké další

"správné"  místo:-).

Děkuji.

Partneři

Sponzoři

Děkujeme